Súgó ki

Gyakran ismételt kérdések

  1. Hogyan tudok rendelni?

    Rendelni csak regisztráció után lehetséges. Belépés után a portálon keresztül tudja leadni a rendeléseket.

  2. Mikor történik meg a rendelések továbbítása?

    Az aktuális heti rendeléseket naponta, az adott futárcég rendelési határidejének lejárta után továbbítja a rendszer. A következő heti rendeléseket az előző hét utolsó munkanapján továbbítja a rendszer.

  3. Miért kell regisztrálnom az adott futárcégnél, hogy rendelhessek tőlük?

    A portál a rendeléseket automatizáltan továbbítja az adott futárcégnek. A rendszer rendelések továbbításakor az adott futárcégnél létrehozott regisztrációt használja, így a végeredmény olyan, mintha azt egy titkárnő az interneten keresztül intézte volna. Ha már volt regisztrációjuk az adott futárcégnél, akkor továbbra is használhatják azt, és a különbség csak annyi lesz, hogy a rendelések összesítését és leadását a Céges Ebéd elvégzi Önök helyett. Ha még nem rendelkeznek regisztrációval, pár kattintás alatt létrehozhatnak egyet.

  4. Mire szolgál az egyenleg információ?

    A felhasználói egyenleg és a szolgáltatói egyenleg csak tájékoztató jellegű. A felhasználói vagy szolgáltatói egyenleg karbantartásával naprakész információt kapunk arról, hogy az adott felhasználónak mennyi a tartozása, vagy épp a túlfizetése, illetve az adott szolgáltató felé mennyi a cég tartozása vagy túlfizetése.

  5. Milyen módon lehet fizetni?

    Ez ételszállító cégektől függően változik. Kérjük, a fizetési lehetőségekről, mindig tájékozódjon, az adott futárcég oldalán.

  6. Lehet-e fizetni a céges ebéd portálon keresztül?

    A portálon keresztül nincs lehetőség fizetésre. A portál csak továbbítja a rendeléseket a futárcég felé. Kérjük, a fizetési lehetőségekről, mindig tájékozódjon, az adott futárcég oldalán.

  7. Kinek kell egyenlíteni a számlát?

    Az étel ellenértékét a futárnak kell kifizetni.

  8. Mire jó a kedvencek menü pont?

    A kedvencek megjelölésével a rendszer megjegyzi az Önök által kedvelt ételt és ezt követően a rendszer más színnel kiemeli a futárcégek heti menüjében.

  9. A felhasználónak fizetnie kell-e a szolgáltatásért amit a Céges Ebéd nyújt?

    A portál használata a felhasználók számára teljesen díjmentes.

  10. Honnan tudható, hogy a rendelés sikeres volt?

    A rendelés sikerességéről az adott futárcég vagy a Céges Ebéd portál minden esetben küld egy visszaigazoló e-mailt.

  11. Étkezési utalvánnyal lehet fizetni?

    Ez ételszállító cégektől függően változik. Kérjük, a fizetési lehetőségekről, mindig tájékozódjon, a futárszolgálatok oldalán.

  12. Céges ebéd kinek adja ki a személyes adatokat?

    A megadott adatokat, csak azoknak a futárcégeknek szolgáltatjuk ki, akiktől ételt rendel. Ezen felül az adatokból is csak azt a legszűkebb mennyiséget szolgáltatjuk ki amit az aktuális futárcég megkövetel egy rendelés leadásához.

  13. Olyan kérdése van, ami itt nem lett megválaszolva?

    Ebben az esetben kérjük írjon nekünk a cegesebed@multisoft.hu email címre, és megválaszoljuk!


Amennyiben bármilyen javaslat vagy kérdés merül fel szolgáltatásainkkal kapcsolatban, örömmel várjuk észrevételeit.